Strategie PR
Indywidualnie dopasowana, spójna strategia komunikacji powinna być podstawą działalności każdego przedsiębiorstwa. Dzięki niej firma wie do kogo, w jaki sposób i za pomocą jakich narzędzi prowadzić komunikację. Jasno określone cele pokazują kierunek, w jakim przedsiębiorstwo chce zmierzać. Kluczowe jest również wyznaczenie target grupy - odbiorców naszej komunikacji
Wszystko jest komunikacją. A strategia to wszystko porządkuje, zadaje ramy, określa metody realizacja i pomaga wprawić tą komunikacyjną machinę w ruch.
Specjalnie dla Państwa:
- przeprowadzimy audyt aktualnej sytuacji firmy,
- przygotujemy analizę konkurencji,
- opracujemy krótko- i długoterminowe cele komunikacji,
- dokonamy wyboru grupy docelowej,
- dopasujemy narzędzia komunikacji,
- określimy metody kontroli działań.
Tak przygotowaną strategię możecie Państwo przekazać wewnętrznemu działowi PR lub pozwolić nam na realizację. Nasz zespół specjalistów z dziedziny public relations zadba dla Was o każdy szczegół i pozwoli cieszyć się efektami spójnie prowadzonej komunikacji.
Innovative approach
Innovative approach czyli orientacja na innowacje to podstawowe założenie towarzyszące działaniom Futurition
Podstawowe założenia:
Prasa o nas
Publikacja miała na celu zachęcenie młodych ludzi w Polsce do próbowania swoich sił w biznesie.
Venture capital
Nasze pola zainteresowań obejmują nowe technologie inforrmatyczne, mechatroniczne, kosmiczne oraz biotechnologie. Inwestujemy równiez w w usługi i rozwój zaplecza technicznego dla sektora edukacji uniwersyteckiej oraz specjalistyczne usługi dla sektora finansowego.
Jeśli jesteś przedsiębiorcą, przekonanym o tym że posiadasz innowacyjny, orginalny, dobrze przygotowany pomysł na własny biznes, zachęcamy Cię do kontaktu z nami.
read more...
Działalność charytatywna
Futurition aktywnie uczestniczy w działalności dobroczynnej.
Możliwość wspierania inicjatyw charytatywncyh i społecznych jest dla nas żródłem ogromnej satysfakcji.